Louise & Wilhelm

Karin på snabbvisit med sina busbarn.

Annars så sitter jag på min semester och funderar på att ta mig råd att åka till Island om en vecka. Löjligt sugen att hyra en bil och utforska ön med egen kamera under en veckas tid. Inte gratis tyvärr så jag får fundera vidare ett par dagar till(plötsligt händer det?).
Har å andra sidan redan en trip inplanerad inom ett par veckors tid, då jag och 4 vänner drar upp till nordnorge och Lofoten, även det en fotodröm jag haft sedan jag började fotografera, så vackra landskap kommer jag få se oavsett…
Hoppas ni får en härlig sommar så hoppas jag återkomma med mängder av bilder från min/a resa/resor senare i Augusti.

Ha de!
Calle

———————-
English
A short translation, I’m on vacation and thinking about taking a last minute trip to Iceland, rent a car and drive around the beautiful surroundings over there. Its pretty expensive though so I haven’t decided if I will go this year or save up for a trip next year. What I will do however is go up with a bunch of friends to the Northern parts of Norway (Lofoten) in a couple of weeks. So as far as seeing beautiful landscapes, I’m all set =)
So til next time I hope you all have a great summer!
I’ll hopefully be back with loads of landscapes photos in late August..

Take care!

Kommentera

